Mine sider
Mine sider

Hurtige spørgsmål

Findes der en fysisk butik, man kan handle i?
Svar: Man kan kun bestille via vores webshop på nettet.

Kan man bestille fra jeres butik på nettet og så afhente det hos jer?
Svar: Desværre kan man ikke afhente sin bestilling på vores lager. Den vil blive sendt hjem til dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har en mailadresse?
Svar: Hvis du ikke har en mailadresse, kan du kontakte vores kundeservice via menuen på hjemmesiden.

Hvorfor skal man have en mailadresse for at kunne bestille?
Svar: Fordi vi skal kunne sende dig en ordrebekræftelse på en nem og hurtig måde.

Er det muligt at bestille på en anden måde end via webshoppen?
Svar: Du kan også kontakte kundeservice via e-mail. Skriv hvilke produkter, du vil bestille (smag, størrelse, farve) og alle dine adresse- og kontaktoplysninger samt personnummer.

Kan man bestille til levering i udlandet?
Svar: For nuværende leverer vi kun til Danmark og Finland.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har glemt mit password?
Svar: Hvis du ikke kan huske dit password, eller du har problemer med at logge ind på 'Mine Sider', kan du sende en mail til kundeservice, så sender vi dig et nyt password.

Kan jeg bestille produkter hos jer, hvis jeg er under 18 år?
Svar: For at handle hos os skal du være myndig eller have dine forældres/værges tilladelse. Vi kontrollerer ikke din alder. Ansvaret for, at du opfylder alderskravet, er dit og din forældres/værges.

Findes der et maks. - eller minimumsbeløb, når man handler?
Svar: Nej, vi har ingen maks. - eller minimumsbeløb, som du skal handle for. Men køber du for 500 DKK eller mere, er fragten gratis.

Hvordan benytter jeg mig af åbent køb, og hvilke regler gælder?
Svar: Hvis du vil benytte dig af din returret, kontakter du kundeservice senest 14 dage efter, at du har modtaget din ordre og oplyser, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret og returnere varerne til os. Returfragt betales af dig som kunde. Varerne skal om muligt sendes tilbage i sin oprindelige originalemballage samt i ubrugt stand, for at den fulde købspris kan blive tilbagebetalt. Returretten gælder ikke produkter med kort eller udløbet datomærkning. Hvis du returnerer undertøj, strømper, fødevarer, kosttilskud, skønhedsprodukter, produkter beregnet til indtagelse eller lignende, vil fortrydelsesretten af sundheds- og hygiejnemæssige årsager kun være gældende, hvis emballagens forsegling eller plomberingen er intakt. Et fortrydelsesretsskemat kan også tilgås her.

Returadresse:
Svenskt Kosttillskott AB
Box 2018
17602 Järfälla
Sverige

Spørgsmål til leveringen

Hvor lang tid går der, fra min bestilling og til I sender varerne?
Svar: Vi har 6 forskellige fragt alternativer.

Post Nord Pakkeshop. 1-3 hverdages leveringstid. Hvis du bestiller inden kl. 12:00, sender vi din ordre samme hverdag. Hvis du bestiller efter kl. 13:00, sender vi din ordre den følgende hverdag.

Bring Pakkeshop 1-3 hverdages leveringstid, Hvis du bestiller inden kl. 12:00, sender vi din ordre samme hverdag. Hvis du bestiller efter kl. 13:00, sender vi din ordre den følgende hverdag.

Budbee hjemmelevering till udvalgte postnumre: 2-3 hverdages leveringstid, Hvis du bestiller inden kl. 12:00, sender vi din ordre samme hverdag. 2-3 dages leveringstid. Hvis du bestiller efter kl. 13:00, sender vi din ordre den følgende hverdag.

Budbee Box Leverer varerne inden for 1-3 dage til en leveringsboks i nærheden af dig.
Fås i flere større byer.

Instabox Leverer varerne inden for 1-3 dage til en leveringsboks i nærheden af dig.
Fås i flere større byer.

Instabox Home hjemmelevering till udvalgte postnumre. 1-2 hverdages leveringstid.

Hvor lang tid går der, inden jeg modtager min ordre?
Svar: Leveringstiden er normalt 2-4 hverdage afhængig af, hvilken distributør du vælger.

Kan jeg spore min ordre?
Svar: Ja, du kan spore din pakke via kollinummeret, som du får i din ordrebekræftelse.

Hvad koster fragten?
Svar: Fragtomkostningen til en postpakke leveret til udleveringssted er 50 DKK. Men køber du for 500 DKK eller mere, er fragten gratis.

Har I en fragtfri grænse?
Svar: Ved ordrer på mindst 500 DKK er fragten gratis.

Hvad gør jeg, hvis jeg har fået slettet min sms-advisering?
Svar: Hvis du har mistet din sms- eller e-mail-advisering, kan du skrive en mail til kundeservice, så sender vi den igen.

Hvor lang tid har jeg til at hente min ordre, når den er kommet til udleveringsstedet?
Svar: Du har 14 dage til at hente din ordre, fra den dag den er blevet leveret til udleveringsstedet. Sidste dag, den kan afhentes, vil fremgå af din advisering.

Hvad sker der, hvis afhentningsperioden er overskredet, og jeg ikke har hentet min ordre?
Svar: Hvis de 14 dage er gået, vil din ordre automatisk blive returneret til os. Du debiteres i så fald for udgifterne til fragt, returfragt, administrationsomkostninger og emballage. Prisen for en uafhentet pakke er på 250 DKK.

Hvis afhentningsperioden er gået, men jeg stadig gerne vil have min ordre, hvad gør jeg så?
Svar: Hvis du vil have en ny levering, skal du kontakte kundeservice enten via mail eller på telefon. Så kan vi levere til dig på ny for 99 DKK, når din ordre er kommet retur til os. Afgiften på 99 DKK dækker fragt og håndtering.

Jeg er kommet til at slette min sms-advisering, hvad gør jeg nu?
Svar: Hvis du logger ind på 'Mine Sider', så kan du se dit kollinummer. Medbring kollinummer og legitimation, hvis ordren skal afhentes på postkontor.

Betalingsmåder

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte mig af?
Svar: De betalingsmetoder vi benytter, er bank-/kreditkort eller faktura og MobilePay.

Skal jeg betale gebyr, hvis jeg betaler med bank-/kreditkort?
Svar: Vi tager ingen gebyrer for betaling med bank-/kreditkort.

Jeg kan ikke betale med mit kort, hvad gør jeg?
Svar: Hvis du har problemer med at betale med kort, skal du kontakte din bank og spørge dem, hvad der er galt.

Skal jeg betale gebyr, hvis jeg betaler med faktura?
Svar: Vi opkræver et fakturagebyr på 25 DKK for hvert køb. Hvis betalingen udebliver pålægges en påmindelsesafgift på 100,00 kr. 

Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet min faktura?
Svar: Hvis du har mistet din faktura, så kontakt kundeservice, så kan de sende dig en ny faktura via mail.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt at betale min faktura, og den er gået til inkasso.
Svar: Når fakturaen er gået til inkasso, skal du henvende dig til inkassofirmaet eller Klarna AB, da vi på det tidspunkt ikke længere kan se eller behandle din faktura. www.klarna.dk.