Inspirerende læsning | Kost & kosttilskud | Min målsætning | Træning | Opskrifter | Ambassadører

Partnertræning med Cathrine & Rasmine Laudrup Dufour

Der er mange gode grunde til at træne med sin partner! Man får både brugt kvalitetstid sammen, man kan støtte hinanden til at bevare motivationen, og det styrker både kroppen og forholdet!

Rasmine og Cathrine Laudrup Dufour står i en stald og holder hver deres træningmåtte.

Årsagerne til partnertræning er mange! Men især, at det både forpligter, og bliver sjovere, er blot få af årsagerne til, at du skal træne med din partner eller en træningsmakker!

I samarbejde med Cathrine og Rasmine Laudrup Dufour, kan du her blive inspireret til, hvordan du og din træningspartner kan opbygge en træningssession sammen, som både er sjov og giver sved på panden!

Superset med Cathrine og Rasmine Laudrup Dufour:

Gentag hver øvelse i 45 sekunder med 15 sekunders hvile imellem. Hvil derefter 1 minut før du fortsætter.

1) Start med cardio som opvarmning

- Løb eventuelt en tur sammen, løb på løbebånd, eller cykel i fitnesscenteret eller naturen. Mulighederne for cardio er mange!

2) Planke mod hinanden med klap

- Hold planken og udfordr hinanden ved at klappe i din partners hænder.

3) Lunges mens den anden laver planken

- Udfør lunges mens din partner holder planken. Skift derefter plads.

4) Squats mens den anden laver planken med høje knæ

- Lav squats mans din partner holder planken med høje knæ.

5) Sit-ups mens den anden laver burpees

- Lav sit-ups mens din partner udfører burpees. Hold tempoet oppe!

Cathrine & Rasmines favoritter

 
Female Vitamins
 
Core Zink
 
Magnesium Citrat
 
Vitamin D3 5000 IE+
 
Core Protein Bar 2.0
 
Collagen Shake
 
Vitamin C Powder
 
Core Green Boost

Var denne artikel en hjælp?   Ja   Nej